Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28067
Title: Маркетингове ціноутворення. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Притиченко Т. І.
Гронь О. В.
Keywords: ціна
функції цін
ціноутворюючі фактори
види цін
маркетингова цінова політика
етапи ціноутворення
методи розрахунку цін
маркетингові цінові стратегії
знижки
надбавки
державне регулювання цін
ризики в ціноутворенні
вартість брендів
Issue Date: 2022
Citation: Маркетингове ціноутворення. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. Т. І. Притиченко, О. В.Гронь; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (945 КБ). — Харків  : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. — 76 с. — Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано перелік практичних завдань відповідно до тем робочої програми навчальної дисципліни та методичні рекомендації щодо їх виконання. Наведено тести за темами навчальної дисципліни, виконання яких студентами сприятиме набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей для розроблення маркетингової цінової політики підприємства в ринкових умовах. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28067
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022-Притиченко Т І, Гронь О В.pdf1,34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.