Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28067
Назва: Маркетингове ціноутворення. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Притиченко Т. І.
Гронь О. В.
Теми: ціна
функції цін
ціноутворюючі фактори
види цін
маркетингова цінова політика
етапи ціноутворення
методи розрахунку цін
маркетингові цінові стратегії
знижки
надбавки
державне регулювання цін
ризики в ціноутворенні
вартість брендів
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Маркетингове ціноутворення. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. Т. І. Притиченко, О. В.Гронь; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (945 КБ). — Харків  : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. — 76 с. — Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано перелік практичних завдань відповідно до тем робочої програми навчальної дисципліни та методичні рекомендації щодо їх виконання. Наведено тести за темами навчальної дисципліни, виконання яких студентами сприятиме набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей для розроблення маркетингової цінової політики підприємства в ринкових умовах. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28067
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022-Притиченко Т І, Гронь О В.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.