Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28638
Title: Етапи формування маркетингової діяльності на підприємстві
Authors: Козлова І. М.
Харитоненко В. І.
Keywords: заходи вдосконалення
маркетингова діяльність
маркетингова концепція
етапи маркетингової діяльності
Issue Date: 2022
Citation: Козлова І. М. Етапи формування маркетингової діяльності на підприємстві / І. М. Козлова, В. І. Харитоненко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р.- Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 340-344.
Abstract: Наведено етапи, за якими відбувається формування маркетингової діяльності на підприємстві, запропоновано заходи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28638
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.