Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28638
Назва: Етапи формування маркетингової діяльності на підприємстві
Автори: Козлова І. М.
Харитоненко В. І.
Теми: заходи вдосконалення
маркетингова діяльність
маркетингова концепція
етапи маркетингової діяльності
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Козлова І. М. Етапи формування маркетингової діяльності на підприємстві / І. М. Козлова, В. І. Харитоненко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р.- Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 340-344.
Короткий огляд (реферат): Наведено етапи, за якими відбувається формування маркетингової діяльності на підприємстві, запропоновано заходи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28638
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.