Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28643
Назва: Клієнтоорієнтованість як інструмент формування стратегічних конкурентних переваг компанії
Автори: Геращенко І. М.
Запрій Н. А.
Теми: клієнтоорієнтованість
формування стратегічних конкурентних переваг
конкурентні переваги компанії
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Геращенко І. М. Клієнтоорієнтованість як інструмент формування стратегічних конкурентних переваг компанії / І. М. Геращенко, Н. А. Запрій // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - C. 205–209.
Короткий огляд (реферат): Для отримання стійкого прибутку та для того, щоб бути успішним у довгостроковому періоді, сучасні українські компанії повинні використовувати клієнтоорієнований підхід до своєї діяльності. Запропоновано етапи побудови клієнтоорієнтованої компанії. Наведено переваги системи ефективного обслуговування клієнтів (висока клієнтоорієнтованість), упроваджена в компанії. Високий рівень клієнтоорієнтованості, що проявляється в ефективному обслуговуванні клієнтів, є конкурентною перевагою компанії, оскільки маркетингові стратегії, тактики, технології, заходи можуть бути легко скопійовані конкурентами, а скопіювати методику успішної взаємодії з клієнтами буде набагато складніше, оскільки вона розроблена для конкретної компанії і конкретного персоналу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28643
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.