Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29018
Назва: Consumer behavior: work program of the educational discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor’s) level
Автори: Boiko N. О.
Теми: market
need
motive
consumer
external and internal factors that influence consumer behavior
behavioral models
individual consumer behavior
industrial consumer behavior
marketing research of consumer behavior
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Consumer behavior: work program of the educational discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / incl. N.O. Boyko – Kharkiv: KhNEU by S. Kuznets, 2023. – 20 p. (English language)
Короткий огляд (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes for the discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points during the entire period of studying the material, as well as recommended literature are provided. Recommended for students of the specialty 075 "Marketing" of the "Marketing" educational program of the first (bachelor’s) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29018
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
доп.план_!ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА_Бойко Н.О._АНГЛ.pdf828,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.