Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29053
Назва: Інтернет-маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Птащенко О. В.
Афанасьєва О. М.
Салюк А. П.
Теми: інтернет-маркетинг
маркетинг
соціальні мережі
інформаційні технології
бренд-сайт
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: нтернет-маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. О. В. Птащенко, О. М. Афанасьєва, А. П. Салюк; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (116 КБ). — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. — 30 с. — Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано контрольні запитання та методичні рекомендації, які призначені для поглиблення, конкретизації та закріплення знань, отриманих під час вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни. Розглянуто на прикладах практичні ситуації, пов’язані зі становленням маркетингової комунікації, формуванням інформаційного простору і здійсненням рекламної та маркетингової діяльності в мережі «Інтернет». Рекомендовано для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29053
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021-Птащенко ОВ, Афанасьєва ОМ, Салюк АП.pdf705,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.