Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32810
Название: Neuromarketing : work syllabus of the academic discipline for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme “Marketing” of the third (educational and scientific) level
Авторы: Kotelnikova Iu. M.
Ключевые слова: neuromarketing
neuroscience
emotional marketing
consumer buying behavior
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Neuromarketing : work syllabus of the academic discipline for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme “Marketing” of the third (educational and scientific) level: [Electronic edition] / Comp. Iu. M. Kotelnikova. - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2024. - 11 p. (Eng. lang.)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme "Marketing" of the third (educational and scientific) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32810
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
+доп. АСП_075Англ_виб_РП_Neuromarketing_Котельникова 1.pdf610,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.