Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33007
Название: Маркетингове управління інтелектуальними ресурсами підприємства
Авторы: Вовк В. А.
Гаврильченко О. В.
Черкаський О. Ю.
Ключевые слова: інтелектуальні ресурси
інтелектуальний потенціал
внутрішньоорганізаційний маркетинг
маркетингове управління
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Вовк В. А. Маркетингове управління інтелектуальними ресурсами підприємства / В. А. Вовк, О. В. Гаврильченко, О. Ю Черкаський // Бізнес Інформ. - 2023. - №10. - C. 412–419.
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано маркетинговий підхід до управління інтелектуальними ресурсами підприємства, що передбачає врахування інтересів керівної ланки підприємства, самого носія інтелектуального потенціалу, а також безпосередніх споживачів продукції. Запропоновані основні напрямки формування системи маркетингового управління інтелектуальними ресурсами підприємства на основі використання концепції внутріорганізаційного маркетингу. Виявлена роль внутрішньоорганізаційного маркетингу в управлінні інтелектуальними ресурсами підприємства як методу, що дозволяє координувати потреби зовнішніх споживачів з потребами внутрішнього споживача, тобто персоналу, забезпечуючи в процесі формування інтелектуального капіталу додаткові конкурентні переваги підприємства за рахунок взаємної лояльності суб'єктів господарювання. Виділений маркетинговий інструментарій управління інтелектуальними ресурсами підприємства створює умови для відтворення інтелектуального потенціалу працівників підприємства, а також безпосередньо впливає на процес його перетворення в інтелектуальний капітал.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33007
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
business-inform-2023-10_0-pages-412_419.pdf3,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.