Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3408
Назва: Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємстві
Інші назви: Методический подход к оценке уровня использования модели «Мозаика бренда» на предприятии
Methodological approach to assessing the level of the model "Mosaic brand" in the enterprise
Автори: Мавріду В. Ю.
Мавриду В. Ю.
Mavridu V. Y.
Теми: бренд
модель бренда
франчайзинг
франчайзер
франчайзі
складові бренду
бренд
модель бренда
франчайзинг
франчайзер
франчайзи
составляющие бренда
brand
model of brand
franchise
franchisor
franchisee
brand components
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Мавріду В. Ю. Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренда» на підприємстві / В. Ю. Мавріду // Бизнес Информ. – 2012. – № 8. – С. 224–229.
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано модель «Мозаїка бренду», яка є адаптованою до франчайзингової діяльності. Удосконалено сутнісне наповнення складових бренду. Обґрунтовано методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємстві.
В статье предложена модель «Мозаика бренда», которая адаптирована к франчайзинговой деятельности. Усовершенствовано сущностное наполнение составляющих бренда. Обоснован методический подход к оценке уровня использования модели «Мозаика бренда» на предприятии.
The article proposes a model "Mosaic brand" which is adapted to the franchise business. Improved filling of essential components of the brand. Methodical approach to the evaluation of the use of model "Mosaic brand" in the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3408
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мавріду В.Ю._Стаття.pdf271,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.