Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4323
Title: Особливості застосування методів управління маркетинговими витратами на промислових підприємствах
Other Titles: Особенности применения методов управления маркетинговыми затратами на промышленных предприятиях
Features of application the methods of marketing cost manadgement at industrial enterprises
Authors: Руденко Ю. В.
Rudenko Y. V.
Keywords: методи управління витратами на маркетинг
маркетинговий бюджет
показники ефективності розподілу маркетингових витрат
методы управления затратами на маркетинг
маркетинговый бюджет
показатели эффективности распределения маркетинговых затрат
methods of controlling marketing costs
marketing budget
performance distribution of marketing costs
Issue Date: 2013
Publisher: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
Citation: Руденко Ю.В. Особливості застосування методів управління маркетинговими витратами на промислових підприємствах / Ю.В. Руденко // Академічний огляд. – Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля. – 2013. - Розділ Менеджмент і маркетинг. - № 1 (38). – С. 122-128.
Abstract: Проаналізовано існуючі методи управління витратами на маркетинг на промислових підприємствах та виділено цілі їх використання. Визначено суть інтегрованого підходу до стратегічного управління маркетинговими витратами, орієнтований на розвиток промислових підприємств. Запропоновано спосіб управління витратами на маркетинг відповідно до мети підприємства. Проведено аналіз маркетингових витрат на основі систематизації показників ефективності розподілу маркетингового бюджету.
Проанализировано существующие методы управления затратами на маркетинг на промышленных предприятиях и выделены цели их использования. Раскрыта сущность интегрированного подхода к стратегическому управлению маркетинговыми затратами, ориентированный на развитие промышленных предприятий. Предложен способ управления затратами на маркетинг относительно цели предприятия. Проведен анализ маркетинговых затрат на основе систематизации показателей эффективности распределения маркетингового бюджета.
The author analyses existing methods of controlling marketing costs at industrial enterprises and selectes targets to use them. Also he reveals the essence of an integrated approach to strategic management of marketing costs that focuses on industrial enterprises’ development. He proposes the method of controlling marketing costs for enterprise’s purpose. The author analyses marketing costs on the basis of systematic performance marketing budget’s division.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4323
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.