Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4323
Назва: Особливості застосування методів управління маркетинговими витратами на промислових підприємствах
Інші назви: Особенности применения методов управления маркетинговыми затратами на промышленных предприятиях
Features of application the methods of marketing cost manadgement at industrial enterprises
Автори: Руденко Ю. В.
Rudenko Y. V.
Теми: методи управління витратами на маркетинг
маркетинговий бюджет
показники ефективності розподілу маркетингових витрат
методы управления затратами на маркетинг
маркетинговый бюджет
показатели эффективности распределения маркетинговых затрат
methods of controlling marketing costs
marketing budget
performance distribution of marketing costs
Дата публікації: 2013
Видавництво: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Руденко Ю.В. Особливості застосування методів управління маркетинговими витратами на промислових підприємствах / Ю.В. Руденко // Академічний огляд. – Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля. – 2013. - Розділ Менеджмент і маркетинг. - № 1 (38). – С. 122-128.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано існуючі методи управління витратами на маркетинг на промислових підприємствах та виділено цілі їх використання. Визначено суть інтегрованого підходу до стратегічного управління маркетинговими витратами, орієнтований на розвиток промислових підприємств. Запропоновано спосіб управління витратами на маркетинг відповідно до мети підприємства. Проведено аналіз маркетингових витрат на основі систематизації показників ефективності розподілу маркетингового бюджету.
Проанализировано существующие методы управления затратами на маркетинг на промышленных предприятиях и выделены цели их использования. Раскрыта сущность интегрированного подхода к стратегическому управлению маркетинговыми затратами, ориентированный на развитие промышленных предприятий. Предложен способ управления затратами на маркетинг относительно цели предприятия. Проведен анализ маркетинговых затрат на основе систематизации показателей эффективности распределения маркетингового бюджета.
The author analyses existing methods of controlling marketing costs at industrial enterprises and selectes targets to use them. Also he reveals the essence of an integrated approach to strategic management of marketing costs that focuses on industrial enterprises’ development. He proposes the method of controlling marketing costs for enterprise’s purpose. The author analyses marketing costs on the basis of systematic performance marketing budget’s division.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4323
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.