Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 71-80 из 882.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Актуальні формати бізнес-комунікацій початку XXI ст.Чекштуріна В. М.; Зіма О. Г.
2018Особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобалізаціїПтащенко О. В.
2018Використання медіа-інструментарію для просування освітньої послугиПтащенко О. В.; Амєров Д. О.; Пащенко Т. І.
2018Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринкахПтащенко О. В.; Небилиця О. А.; Брусніцина Д. Е.
2018Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуПтащенко О. В.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.
2018Сучасний фольклор і медіаграмотність: точки дотикуСтаркова Г. В.
2018Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіСорокіна Г. В.; Черкашина А. В.
2018Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингуЗіма О. Г.
2018Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїБожкова В. В.; Птащенко О. В.; Сагер Л. Ю.; Сигида Л. О.
2018Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освітиПтащенко О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.