Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 43.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)Сорокіна Г. В.
2019Вступ до фаху з журналістики: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЯресько К. В.
2020Основи маркетингових комунікацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2017Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняБєлікова Ю. В.
2019Історія розвитку медіа та реклами і зв’язків з громадськістю: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2018Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.; Голуб М. О.
2018Семіотика медіатексту в контексті семантики культури. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2020Роль та значення візуального контенту в освітленні соціальних проблемМаксименко І. В.
2020Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компаніїВіліченко Н. В.