Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 14.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Роль та значення візуального контенту в освітленні соціальних проблемМаксименко І. В.
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2020Засоби удосконалення рекламного контенту в спеціалізованій пресіДядюшко М. Е.
2020Комунікативні засоби просуваня Інтернет-виданьЛюбченко Ю.
2020Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компаніїАндрющенко К. С.
2020Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компаніїВіліченко Н. В.
2020Медіапроєкт «Накипіло» як успішний досвід розбудови незалежних ЗМІІванова І. Б.
2021Умови формування рекламної стратегії телеканалуЯковенко В. М.
2021Методи виявлення фейкових новин у соціальних мережахПросяник О. П.; Головня С. Г.
2021Особливості комунікації у віртуальному середовищіСахань Д. М.