Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 39.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020The social component of international business: syllabus for students majoring in 292 "International Economic Relations" of the second (master's) levelChepeliuk M. I.; Чепелюк М. І.
2020Глобальна криза як наслідок пандемії COVID-19Чепелюк М. І.; Булкіна І. А.
2020Індекс глобальної конкурентоспроможності як показник опірності країн світу в умовах глобальної кризиЧепелюк М. І.
2020Культурні фактори розвитку бізнесу в рамках глобалізації світової економікиЧепелюк М. І.
2020Стратегія сталого розвитку світового лідера вантажоперевезень у реаліях сучасного бізнесуЧепелюк М. І.; Помазан М. Є.
2020COVID-19 як глобальна криза в умовах нової соціоекономічної реальностіЧепелюк М. І.
2015Методичний підхід до формування корпоративної культури машинобудівних підприємств в процесі організаційних змінОтенко І. П.; Чепелюк М. І.
2015Методичний підхід до оцінки рівня корпоративної культури машинобудівних підприємств в процесі організаційних змінОтенко І. П.; Чепелюк М. І.
2016Формування інформаційного простору підприємств у міжнародному бізнес-середовищіОтенко І. П.; Чепелюк М. І.
2017Вплив викривлення інформації на рівень економічної безпеки організаціїЧепелюк М. І.