Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 69 (Search time: 0.065 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Вплив факторів на формування рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2019International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2017Особливості маркетингу у КНРВеликий Ю. М.; Veliky Y. M.
2019Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2008Реклама в процесі стратегічного управління інвестуванням підприємствСігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.; Sigaieva T. E.
2019Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послугТроян Н. Р.
2018Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Gron O. V.
2020Подієвий Public Relations як засіб формування іміджу компаніїАфанасьєва О. М.
2018Маркетинг у сфері рекламних послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняБєлікова Н. В.
2018Особливості використання інструментів Event- маркетингу в сучасних умовах господарюванняКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.