Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 55.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Маркетинг вражень в умовах креативної економікиУс М. І.
2021Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освітиБлагун І. І.; Ус М. І.
2022Технологія управління розвитком бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» другого (магістерського) рівняПушкар О. І.; Гаврильченко О. В.; Сорокіна А. С.
2021Регламентація стратегічного планування розвитку економічної системи в УкраїніКанова О. А.
2021Сучасні ефективні маркетингові інструменти розвитку бізнесуНовікова М. М.; Небилиця О. А.
2020Особливості сутності стратегічного рівня управління підприємства в умовах глобалізаціїТутова А. С.
2018Основні методи і чинники стимулювання праці топ-менеджерівТутова А. С.
2021Регламентація стратегічного планування розвитку економічної системи в УкраїніКанова О. А.
2015Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент"Тімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.