Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 253.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Теоретико-організаційні засади формування відносин суб’єктів реального сектору економіки з партнерамиУс М. І.
2018Соціальне партнерство в сучасній системі вищої освітиУс М. І.
2019Конкурентні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваГладиш Д. Г.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологійВишньова Д. В.
2020Удосконалення політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингуБезсмертна К. Р.
2019Формування маркетингу взаємовідносин зі споживачами підприємства сфери послугКожемякіна А. Д.
2020Формування соціально-відповідального маркетингу підприємстваПлеханова А. К.
2020Удосконалення маркетингової стратегії просування послуги підприємстваМаксимовська В. С.
2019Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послугТроян Н. Р.