Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-28 из 28.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Соціально-економічні аспекти комунікаційної діяльності в умовах інформаційної економікиНаумік-Гладка К. Г.; Наумик-Гладкая Е. Г.; Naumik-Gladka K. G.
2016Концептуальні засади міжнародного маркетингуМішин О. Ю.; Мішина С. В.
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V. Y.; Ptashchenko O. V.; Badyaev O. V.
2016Методические рекомендации к выполнению лабораторных работ по учебной дисциплине "Информационно-коммуникационное обеспечение: современные методы обработки и анализа информации в маркетинговых исследованиях" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияРубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Рубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційно-комунікаційне забезпечення: сучасні методи обробки та аналізу інформації в маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2016Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.
2016Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Yakhkind V. P.
2016Рекомендації як інструмент просування бізнес-стратегійСтепаненко В. О.; Степаненко В. А.; Stepanenko V. O.