Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 171-180 из 364.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Компетентнісний підхід у побудові навчальної програми за спеціальністю «Економіка підприємства» : навчально-практичний посібникАфанасьєв М. В.; Боровик М. В.; Гонтарева І. В.
2018Маркетинг-менеджмент у сфері послуг. Робоча програма для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) ступеняОрлов П. А.; Рожко В. І.
2021Комунікаційна стратегія: теорія, етапи і практикаСкабіна К. Д.
2018Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2021Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваПетряєва З. Ф.
2021Менеджмент та маркетинг туризму. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Тимошенко К. В.
2020Інтернет-комунікації в системі маркетингуАфанасьєва О. М.; Родіонов С. О.; Кошарна В. В.
2016Збірник лексико-граматичних вправ з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів галузей знань 0305 "Економіка та підприємництво", 0306 "Менеджмент і адміністрування" денної форми навчанняДубцова О. В.; Петухова О. І.; Dubtsova O. V.; Petukhova O. I.
2020Маркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2020Іноземна мова (за професійним спрямуванням) : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняБорова Т. А.; Савицька Л. В.; Бутковська Н. О.