Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Теми економіка вражень
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 20 із 21
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2023
Бренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки вражень
Ястремська О. О.
2024
Визначення атрактивності підприємств для формування раціональних вражень стейкхолдерів в умовах економіки вражень
Ястремська О.
;
Кончик Д.
2024
Визначення атрактивності підприємств для формування раціональних вражень стейкхолдерів в умовах економіки вражень
Ястремська О.
;
Кончик Д.
2025
Використання підприємством AGILE методології в стратегуванні в умовах економіки вражень
Ястремська О. О.
2025
Використання інформаційно-комунікаційного та організаційного форсайтів в процесі стратегування підприємства
Ястремська О. О.
2021
Вплив глобальних процесів на облік трудових відносин
Азаренков Г. Ф.
;
Писарчук О. В.
2025
Вплив структури фінансування ЗВО на трансформацію освіти
Писарчук О. В.
2024
Економіка вражень та інноваційна інфраструктура: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівня
Томах В.
2024
Економічні умови розвитку економіки вражень у країнах світу та в Україні
Ястремська О. О.
2025
Менеджмент вражень. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань, лабораторних і самостійних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» другого (магістерського) рівня
Бєлікова Н. В.
;
Ястремська О. О.
2024
Менеджмент вражень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» другого (магістерського) рівня
Бєлікова Н.
;
Ястремська О.
2021
Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освіти
Пушкар О. І.
;
Татаринцева Ю. Л.
2025
Методологія стратегування розвитку підприємств за моделлю економічних відносин економіки вражень
Ястремська О. О.
2024
Моделі та стратегії інформаційної взаємодії підприємств в умовах економіки вражень
Ястремська О. О.
2025
Привабливість підприємницьких структур в умовах економіки вражень
Ястремська О. О.
2025
Репутаційний менеджмент підприємства: важливість та методи застосування
Ястремська О. О.
2020
Стратегія адаптивних управлінських рішень в умовах економіки вражень
Кривобок К. В.
2016
Сутність та визначення економіки вражень на сучасному етапі розвитку економіки України
Боярська М. О.
;
Боярская М. А.
;
Boiarska M. O.
2024
Теоретико-методологічне підґрунтя феномену економіки вражень
Ястремська О. О.
2023
Тренди та методи розробки мультимедіа продуктів для економіки вражень : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівня
Пушкар О. І.
;
Потрашкова Л. В.