Перегляд зібрання за групою - Теми економіка вражень

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 21  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Бренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2024Визначення атрактивності підприємств для формування раціональних вражень стейкхолдерів в умовах економіки враженьЯстремська О.; Кончик Д.
2024Визначення атрактивності підприємств для формування раціональних вражень стейкхолдерів в умовах економіки враженьЯстремська О.; Кончик Д.
2025Використання підприємством AGILE методології в стратегуванні в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2025Використання інформаційно-комунікаційного та організаційного форсайтів в процесі стратегування підприємстваЯстремська О. О.
2021Вплив глобальних процесів на облік трудових відносинАзаренков Г. Ф.; Писарчук О. В.
2025Вплив структури фінансування ЗВО на трансформацію освітиПисарчук О. В.
2024Економіка вражень та інноваційна інфраструктура: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівняТомах В.
2024Економічні умови розвитку економіки вражень у країнах світу та в УкраїніЯстремська О. О.
2025Менеджмент вражень. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань, лабораторних і самостійних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» другого (магістерського) рівняБєлікова Н. В.; Ястремська О. О.
2024Менеджмент вражень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент» другого (магістерського) рівняБєлікова Н.; Ястремська О.
2021Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освітиПушкар О. І.; Татаринцева Ю. Л.
2025Методологія стратегування розвитку підприємств за моделлю економічних відносин економіки враженьЯстремська О. О.
2024Моделі та стратегії інформаційної взаємодії підприємств в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2025Привабливість підприємницьких структур в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2025Репутаційний менеджмент підприємства: важливість та методи застосуванняЯстремська О. О.
2020Стратегія адаптивних управлінських рішень в умовах економіки враженьКривобок К. В.
2016Сутність та визначення економіки вражень на сучасному етапі розвитку економіки УкраїниБоярська М. О.; Боярская М. А.; Boiarska M. O.
2024Теоретико-методологічне підґрунтя феномену економіки враженьЯстремська О. О.
2023Тренди та методи розробки мультимедіа продуктів для економіки вражень : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівняПушкар О. І.; Потрашкова Л. В.