Статті (МБА) : [684] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 281 до 300 з 684
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Маркетинговий підхід до управління в підприємництвіПерерва І. М.; Кінас І. О.
2021Переваги впровадження процесного підходу до управління підприємствомПерерва І. М.
2021Directions of social partnership: international experienceMaistrenko O. V.
2021Регламентація стратегічного планування розвитку економічної системи в УкраїніКанова О. А.
2021Перспективи крос-культурної бізнес-взаємодії в контексті європейської інтеграції УкраїниЛіфінцев Д. С.; Близнюк Т. П.; Кохан М. О.
2021Аналіз позицій України у вимірі конкурентоспроможність – інноваційністьЧмутова І. М.; Гайналій А. О.
2015Інформаційні системи та технології у педагогіціСорокіна А. С.
2018Стартап-акселератори як спосіб активізації корпоративних інноваційКотлик А. В.; Джамаль Я.
2021Трансдисциплінарність як сучасна технологія управлінняСорокіна А. С.
2021Аналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємстваПолюхович М. В.
2021Functions and principles of standardization of innovative labor for it industry projectsPererva I. M.
2021Обґрунтування критеріїв креативних індустрійПерерва І. М.
2021Social and labor conflict management: Ukrainian and foreign experienceNazarov N. K.
2020Mathematical model of efficiency of participative management systemNazarova G. V.; Luhova V. M.; Semenchenko A. V.; Ivanisov O. V.; Nazarov N. K.
2021Features of creative clusters formation in UkraineSotnikova Y. V.; Stepanova E. R.; Nazarov N. K.; Semenchenko A. V.
2020Using of crowdsourcing in a modern creative economySotnikova Y. V.; Kasmin D. S.; Nazarov N. K.; Stepanova E. R.; Semenchenko A. V.
2021Improving the level of organizational culture in companies due to the conflict reductionMyronova O. M.
2021Justification of marketing activity organization at an enterpriseMyronova O. M.; Kaabar Nour el Houda
2021How Covid-19 pandemic boosts the European and Ukrainian electronic commerceMazorenko O. V.
2021Як Covid-19 вплинув на івент-індустрію?Мазоренко О. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 281 до 300 з 684