Статті (МБА) : [668] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 301 до 320 з 668
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівліБутенко Д. С.; Немашкало К. Р.
2020Justification of types of innovative labor in the IT industryPererva I. M.
2020Importance of the innovative labor for the socio-economic development of UkrainePererva I. M.; Kinas I. O.
2020Ukraine and Poland event industry profiles: features of national culturesMazorenko O. V.; Mateusz Tomanek
2020Modern aspects of organizing the marketing activityMazorenko O. V.; Myronova O. M.
2020Features of asian models organizational cultureLepeyko T. I.; Miao Jianping
2020Practical experience of the partnership projects implementation in UkraineKanova O. A.; Kryvobok K. V.
2020Consulting company’s key performance indicators analysisGruzina I. A.; Poliukhovych M. V.
2020Value profiles of Ukrainian universities organizational cultureBlyznyuk T. P.; Maystrenko O. V.
2020Вдосконалення методичного підходу до визначення типу організаційної культуриЛепейко Т. І.; Баркова К. О.
2020Розробка матриці сумісності між організаційною культурою та стратегією підприємстваЛепейко Т. І.; Баркова К. О.
2020Визначення рівня організаційної культури підприємства за допомогою методу опитуванняЛепейко Т. І.; Баркова Е. А.
2020Визначення умов формування інноваційного потенціалу адміністративних територій в УкраїніКрасноносова О. М.
2019Проблеми прогнозування розвитку інститутів фондового ринку УкраїниКрасноносова О. М.
2020Оцінювання експортного потенціалу підприємства на основі розрахунку інтегрального показника його розвиткуВовк В. А.; Гаврильченко О. В.
2020Сутність дефініції «особистісноорієнтованій підхід» в організаціїСпаська І. О.
2020Основні принципи формування конкурентної стратегії розвитку підприємстваПолюхович М. В.
2020Aspects of managing consumer behaviour of organisational buyersOmarov E. Sh.
2020Немонетарна мотивація персоналу в кризових умовахМельник А. О.
2020Стратегія адаптивних управлінських рішень в умовах економіки враженьКривобок К. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 301 до 320 з 668