Статті (МЕМ) : [632] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 321 до 340 з 632
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Формування архітектури брендів торговельного підприємстваЗубко Д. О.
2019Алгоритм организации и проведения экономических исследованийПолякова Я. А.
2019Інноваційна стратегія як основа розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДоброскок Ю. Б.
2019Трансформаційні процеси HR-менеджменту в умовах цифрової економікиГоробинська М. В.
2019Нелінійні моделі оптимізації виробничої програми підприємства в умовах кон'юнктурних коливань ринкуГоробинська М. В.; Гіль С. Є.
2019Підходи до класифікації стратегій міжнародної конкурентоспроможності підприємстваВеличко К. Ю.; Шкуратенко В. В.
2019Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринкахВеличко К. Ю.; Фурса М. В.
2019Важливість інформаційного забезпечення при обґрунтуванні управлінських рішеньНосач Л. Л.; Величко К. Ю.; Сусла М. О.
2019Митне регулювання зовнішньої торгівлі в контексті євроінтеграціїВеличко К. Ю.
2019Особливості митного регулювання зовіншньоекономічномічної діяльності в умовах євроінтеграційного спрямуванняВеличко К. Ю.; Носач Л. Л.; Печенка О. І.
2019CRM-система як основа підвищення конкурентоспроможності IT-підприємстваБондаренко Л. М.; Ковальова А. А.
2019Організаційно-правові аспекти формування ефективної політики державної підтримки експортуБестужева С. В.
2019Теоретичні аспекти розробки стратегії ділового спілкування у сфері міжнародного бізнесуБестужева С. В.; Таровітов Д. С.
2019Теоретичні аспекти цінової політики підприємств у зовнішньоекономічній сферіБестужева С. В.; Некрасов Д. Є.
2019Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємстваАстахова І. Е.; Шеноголець А. В.
2019Проблеми просування української продукції на зовнішніх ринках через явище об’єктивації у вітчизняній рекламіАстахова І. Е.; Косяк Д. Б.
2019Social media marketing як інструмент просування послуги і товару в соціальних мережахАстахова І. Е.; Бабенко Д. С.
2019Підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств України за допомогою ефективної стратегії маркетингуАстахова І. Е.; Шевченко В. В.
2019Особливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваАстахова І. Е.; Земляк Р. А.
2019Особливості державного регулювання ресторанного бізнесу в УкраїніЧернишова Л. О.; Козуб В. О.; Махмудов Х. А.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 321 до 340 з 632