Статті (МЕМ) : [647] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 321 до 340 з 647
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Особливості стратегій та заходів екомаркетингуАстахова І. Е.; Григорова А. О.
2019Використання маркетингового аналізу в експортній діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Макарова Д. С.
2019Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Грида М. О.
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2019Етапи і принципи формування стратегії розвитку експортного потенціалу підприємстваПроскурніна Н. В.; Маліка А. В.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.
2019Вплив глобалізації на розвиток фондового ринку УкраїниРезнікова Т. О.; Чефранова К. Р.
2019Перспективи розвитку лізингу на міжнародних та українському ринкуРезнікова Т. О.; Нікітченко Є. А.
2019Ефективне формування міжнародних резервів країн світуРезнікова Т. О.; Боброва Я. Я.
2019Сучасна трансформація валютного ринку УкраїниРезнікова Т. А.; Стиценко Т. А.
2019Логістична діяльність торговельного підприємства: сутнісні характеристики та формалізація моделіШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2019Методичні аспекти формування інформаційної бази системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваПіддубний І. О.; Ширяєва Ю. Ю.
2019Особливості динаміки міжнародної конкурентної позиції України у рейтингу глобальної конкурентоспроможності країнПіддубна Л. І.; Полякова Н. О.
2019Інвестиційні процес в агробізнесі України: загальні тенденції та проблемиНікітіна А. В.; Стиценко Т. О.
2019Main essence and structure of financial market under the financial globalization conditionsNikitina A. V.; Karpenko M.; Kirichenko K.
2019Цифрова економіка та трансформація інструментарію забезпечення глобальної конкурентоспроможностіЛипов В. В.
2019Формування архітектури брендів торговельного підприємстваЗубко Д. О.
2019Алгоритм организации и проведения экономических исследованийПолякова Я. А.
2019Інноваційна стратегія як основа розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДоброскок Ю. Б.
2019Трансформаційні процеси HR-менеджменту в умовах цифрової економікиГоробинська М. В.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 321 до 340 з 647