Статті (МЕМ) : [632] Домівка зібрання Перегляд статистики

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 341 до 360 з 632
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Сутність та етапи стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваКозуб В. О.; Спасьонов Д. С.
2019Фінансування банками зовнішньоекономічної діяльності підприємствКозуб В. О.; Пліш І. М.
2019Механізм підвищення конкурентоспроможності кадрового потенціалу підприємства на міжнародному ринкуКозуб В. О.; Пасічніченко Д. І.
2019Особливості формування міжнародних конкурентних переваг на підприємствах ресторанного господарстваКозуб В. О.; Величко К. Ю.
2019Проблеми управління зовнішньою заборгованістю України: методичні аспектиКозуб В. О.; Бестужева С. В.
2019Forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system of enterprises on the international marketAndrosova T. V.; Kot O. V.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.
2019Конкурентні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2019Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2019Напрями модернізації експортного маркетингу національних компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2018Тенденції структурних динамічних змін роздрібної торгівліШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
2019Формування стратегії розвитку міжнародної діяльності підприємства за допомогою методу аналізу ієрархійСтахорська С. І.; Стахорская С. И.; Stakhorska S. I.
2018Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змінПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Основні теоретичні положення та практичні заходи інноваційної економіки: торговельний аспектПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Аналіз фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі для обґрунтування впровадження маркетингових інноваційПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Концепція трансформування функцій маркетингу на засадах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2019Проблемні аспекти в зовнішньоторговельній діяльності України в контексті світових рейтингів (на прикладі «Doing business»)Проскурніна Н. В.; Тимошенко К. В.; Проскурнина Н. В.; Тимошенко К. В.; Proskurnina N. V.; Tymoshenko K. V.
2019Analytical support for forming the strategy of export-import activity development of enterprises in UkraineMalyarets L. M.; Draskovic M.; Dorokhov O. V.; Proskurnina N. V.; Vovk V.
2019Концептуальні засади розвитку теорії стратегічного управління підприємствомПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2019Оцінка результативності ЗЕД підприємства на засадах системи збалансованих показниківПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 341 до 360 з 632