Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37722
Title: Маркетингова дистанційна робота на релокованих підприємствах: виклики та перспективи
Authors: Небилиця О.
Keywords: релокація
маркетингова діяльності
комунікація
дистанційна робота
цифрові інструменти
омніканальна стратегія
маркетингові виклики
конкурентоспроможність
організація
маркетинг
Issue Date: 2025
Citation: Небилиця О. Маркетингова дистанційна робота на релокованих підприємствах: виклики та перспективи / О. Небилиця // Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. – 2025. - №5. – Р. 146-152.
Abstract: : У статті досліджено особливості організації маркетингової діяльності релокованих підприємств в умовах воєнних та економічних криз, коли маркетингові підрозділи переходять на дистанційний формат роботи. Розкрито сутність релокації бізнесу та її вплив на маркетингові стратегії. Проаналізовано сучасні підходи до управління маркетингом в онлайн-режимі, зокрема customer-centric marketing, data-driven marketing, Agile-маркетинг, інтегровані маркетингові комунікації (IMC) та омніканальну стратегію. Наведено ключові цифрові інструменти для аналітики, автоматизації комунікацій і підтримання безперервного клієнтського досвіду. Окреслено основні виклики релокованого бізнесу - логістичні, юридичні, кадрові, маркетингові, фінансові та репутаційні. Запропоновано практичні рекомендації щодо ефективної дистанційної роботи маркетингових команд та підвищення конкурентоспроможності релокованих підприємств на нових ринках.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37722
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Небилиця О.А..pdf600,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.