Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрамаренко Д.-
dc.contributor.authorГіренко Н.-
dc.date.accessioned2025-12-01T21:14:21Z-
dc.date.available2025-12-01T21:14:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКрамаренко Д. Інноваційні методи обслуговування мешканців готелів у закладах ресторанного господарства / Д. Крамаренко, Н. Гіренко // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, 13–14 листопада 2025 р. - Львів: ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2025. - С. 127-129.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37871-
dc.description.abstractРозглянуто вплив інновацій на підвищення лояльності гостей, розвиток позитивного бренду, оптимізацію роботи персоналу і підвищення прибутковості бізнесу. Визначено, що поєднання цифрових рішень і людського підходу створює унікальні можливості для формування незабутнього досвіду та забезпечення сталого розвитку індустрії гостинності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.titleІнноваційні методи обслуговування мешканців готелів у закладах ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБКТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.