Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37871
Title: Інноваційні методи обслуговування мешканців готелів у закладах ресторанного господарства
Authors: Крамаренко Д.
Гіренко Н.
Keywords: інновації
готельно-ресторанний бізнес
цифровізація
автоматизація
штучний інтелект
Issue Date: 2025
Citation: Крамаренко Д. Інноваційні методи обслуговування мешканців готелів у закладах ресторанного господарства / Д. Крамаренко, Н. Гіренко // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, 13–14 листопада 2025 р. - Львів: ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2025. - С. 127-129.
Abstract: Розглянуто вплив інновацій на підвищення лояльності гостей, розвиток позитивного бренду, оптимізацію роботи персоналу і підвищення прибутковості бізнесу. Визначено, що поєднання цифрових рішень і людського підходу створює унікальні можливості для формування незабутнього досвіду та забезпечення сталого розвитку індустрії гостинності.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37871
Appears in Collections:Статті (ГРБКТ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.