Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37871
Назва: Інноваційні методи обслуговування мешканців готелів у закладах ресторанного господарства
Автори: Крамаренко Д.
Гіренко Н.
Теми: інновації
готельно-ресторанний бізнес
цифровізація
автоматизація
штучний інтелект
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Крамаренко Д. Інноваційні методи обслуговування мешканців готелів у закладах ресторанного господарства / Д. Крамаренко, Н. Гіренко // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, 13–14 листопада 2025 р. - Львів: ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2025. - С. 127-129.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто вплив інновацій на підвищення лояльності гостей, розвиток позитивного бренду, оптимізацію роботи персоналу і підвищення прибутковості бізнесу. Визначено, що поєднання цифрових рішень і людського підходу створює унікальні можливості для формування незабутнього досвіду та забезпечення сталого розвитку індустрії гостинності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37871
Розташовується у зібраннях:Статті (ГРБКТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.