Статті (МБА) : [654] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 101 to 120 of 654
Issue DateTitleAuthor(s)
2024The essence and general characteristics of a brand as an economic categoryPererva I. M.; LI Guangcheng
2024The influence of the effectiveness of intercultural communication on the development of the tourism industryBlyznyuk T.; Naumov O.; Shepeleva O.
2024Формування соціально-волонтерських проєктів з залученням PR-івентів в сучасних умовахБлизнюк Т.; Майстренко О.; Кінас І.
2024Формування іміджу підприємства сфери послугГарбажій К. С.; Кайтанський І. С.; Близнюк Т. П.; Сілаєва О.
2024Інновації як основа атрактивності для забезпечення конкурентоспроможності підприємстваЯстремська О. О.; Кончик Д. В.
2024Види вражень та їх вимірювання як результата діяльності підприємстваЯстремська О. О.
2024Substantiation of the conceptual and categorical apparatus of the symbiosis of the experience economy and strategizingIastremska O.
2024Contemporary theories of leadership: cross-cultural analysisBlyznyuk T.; Bliznyuk O.
2023Еволюція розвитку наукових підходів до створення компетентної організаціїГрузіна І. А.
2023Investigation of the dynamics of investment processes in Ukraine in the context of ensuring competence of organizations on the European marketGruzina I.; Pererva I.
2023Creative leadership as a factor of effective development in modern conditionsMaistrenko O.
2024Influence of National Culture on the Organizational Culture of Personnel: case of China and UkraineBlyznyuk T.; Mazorenko O.; Miao Jianping
2024Formation of leadership style in the process of generations’ transition: case of Austria and UkraineLepeyko T.; Pererva I.; Zehetner-Hirtenlehner D.
2023Substantiation of the approach to the development of enterprises during martial lawKazmin I.
2024Event-management as a tool for organizing special eventsBlyznyuk T.; Kuz O.; Kinas I.
2024Theoretical foundations of development and implementation of event projects for trade enterprisesBlyznyuk T.; Deli V.; Nemashkalo K.
2024Використання форсайтингу в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2024Визначення атрактивності підприємств для формування раціональних вражень стейкхолдерів в умовах економіки враженьЯстремська О.; Кончик Д.
2024Strategic Management of Innovative Development of Enterprises According to the Experience Economy Model: A ReviewIastremska O.; Bielikova N.; Kozlova I.; Herashchenko I.
2024Теоретико-методологічне підґрунтя феномену економіки враженьЯстремська О. О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 101 to 120 of 654