Просмотр собрания по группе - Тема 658.8

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 18 из 18
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012The purchaser"s perceived risks in different economic situations:implications for b2b marketing managementStadlmann С.; Стедлменн К.
2014ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА СКЛАДОВІТропов О. В.
2014МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА КАК ФАКТОР УСПЕШНОГО РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯМарченко Е. Ю.
2013НАПРЯМ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІПогрібняк А. О.
2013Организация маркетинговой деятельностиБелозорова Т. О.
2014ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІКурса Р. В.
2012ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВАМИ, ЩО ФУНКЦІОНУЮТЬ У СИСТЕМІ В2В (BUSINESS TO BUSINESS)Хміль В. О.
2014ОСОБЛИВОСТІ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХШинкаренко А. Д.
2013ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІГірник А. В.
2014РОЗВИТОК СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУПіскун О. О.
2013РОЛЬ КОМУНІКАЦІЇ В СТРУКТУРІ ОРГАНІЗАЦІЇДжамалова Л. А.
2014РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАЛьвовська М. М.
2014СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАЛазаренко К. А.
2014СЕГМЕНТУВАННЯ ЯК ОСНОВНИЙ НАПРЯМ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ РИНКУБілик В. І.
2016Складові інформаційного забезпечення маркетингової діяльності промислового підприємстваІванов Ю. Б.; Иванов Ю. Б.; Ivanov Y. B.; Ус М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2013СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАБутова О. В.
2012ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ В ОРГАНІЗАЦІЇПересада А. С.
2014ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХКривич Л. М.