Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема маркетинг-мікс
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 18 из 18
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Marketing: syllabus of the academic discipline for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 “Management”
Myronova O. M.
;
Миронова О. М.
;
Миронова О. Н.
2011
Program of discipline “Marketing” for students speciality “Management of organizations” all forms of learning
Myronova O. M.
;
Naypak D. V.
;
Миронова О. М.
;
Найпак Д. В.
;
Миронова О. Н.
2018
Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
Проскурніна Н. В.
2018
Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівлі
Проскурніна Н. В.
;
Проскурнина Н. В.
;
Proskurnina N. V.
2021
Маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівня
Птащенко О. В.
2018
Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 071 “Облік і оподаткування” першого (бакалаврського) рівня
Мішин О. Ю.
;
Савенко К. С.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний IT-менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Родіонов С. О.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Родіонов С. О.
2013
Маркетингове управління діяльністю промислового підприємства в умовах глобалізації
Березовський К. М.
;
Березовский К. М.
;
Berezovsky K. M.
2015
Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографія
Лепейко Т. І.
;
Пилипенко А. А.
;
Пушкар О. І.
;
Березовський К. М.
;
Попов О. В.
;
Лепейко Т. И.
;
Пушкарь А. И.
;
Березовский К. М.
;
Попов А. В.
;
Lepeyko T. I.
;
Pylypenko A. A.
;
Pushkar O. I.
;
Berezovsky K. M.
;
Popov О. V.
2015
Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографія
Лепейко Т. І.
;
Пилипенко А. А.
;
Пушкар О. І.
;
Березовський К. М.
;
Попов О. В.
;
Лепейко Т. И.
;
Пушкарь А. И.
;
Березовский К. М.
;
Попов А. В.
;
Lepeyko T. I.
;
Pylypenko A. A.
;
Pushkar O. I.
;
Berezovsky K. M.
;
Popov О. V.
2015
Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографія
Лепейко Т. І.
;
Пилипенко А. А.
;
Пушкар О. І.
;
Березовський К. М.
;
Попов О. В.
;
Лепейко Т. И.
;
Пушкарь А. И.
;
Березовский К. М.
;
Попов А. В.
;
Lepeyko T. I.
;
Pylypenko A. A.
;
Pushkar O. I.
;
Berezovsky K. M.
;
Popov О. V.
2013
Організація маркетингової діяльності учасників кластерно-мережних структур
Попов О. В.
;
Попов А. В.
;
Popov О. V.
2015
Організація міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Онегіна К. Д.
;
Онегина Е. Д.
;
Oneginа K.
2012
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
Войткевич О. О.
2014
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У САНАТОРНО-КУРОРТНІЙ СФЕРІ
Страшкова А. К.
2018
Товарна політика та її роль у формуванні іміджу підприємства
Кравець Т. В.
2014
Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Деревянко М. К.
;
Derevianko M. K.