Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Заголовки
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 8802 по 8821 из 24262
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2016
Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятия
Астахова И. Э.
;
Астахова І. Е.
;
Astakhova I. E.
2013
МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Імнадзе І. Н.
2017
Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Селезньова К. В.
;
Ус М. И.
;
Селезнева К. В.
;
Us M. I.
;
Selezneva K. V.
2017
Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2021
Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2019
Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2016
Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринках
Жосан Г. В.
;
Трухачова К. В.
;
Зима О. Г.
2012
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ СПОЖИВАЧА РИНКУ ПОСЛУГ
Кісільова Т. Л.
2018
Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2014
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА ТА НЕОБХІДНІСТЬ
Половка К. О.
2021
Маркетингові комунікації : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2012
Маркетингові комунікації в мережі інтернет
Дивінець М. О.
2018
Маркетингові комунікації в туристичній діяльності
Сущенко О. А.
;
Наумік-Гладка К. Г.
;
Алдошина М. В.
2017
Маркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівня
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Aldoshyna M. V.
;
Kravtsova A. V.
2021
Маркетингові комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2019
Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M. I.
2021
Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Петряєва З. Ф.
2012
Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства
Шталь Т. В.
2020
Маркетингові стратегії туристичних підприємств України
Погуда Н. В.
2017
Маркетингові стратегії управління підприємством в умовах кризи
Костіна О. М.
;
Костина О. Н.
;
Kostina O. M.