Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 8822 по 8841 из 24312 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Маркетингове стратегічне управління економікою міжнародного агробізнесу в умовах глобальної конкуренціїЄфремова Н. О.
2013Маркетингове управління діяльністю промислового підприємства в умовах глобалізаціїБерезовський К. М.; Березовский К. М.; Berezovsky K. M.
2016Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладомРябова З. В.
2017Маркетингове управління навчальним закладом як соціально-педагогічна технологіяРябова З. В.
2017Маркетингове управління та його інструментарій на сучасному виробничому підприємствіКір'ян О. І.; Кір'ян І. С.; Кирьян Е. И.; Кирьян И. С.; Kir'yan O. I.; Kir'yan I. S.
2022Маркетингове ціноутворення. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.; Гронь О. В.
2020Маркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2015Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємстваГриценко В. І.; Гриценко В. И.; Gritsenko V. I.
2015Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємстваГубіна В. М.; Gubina V. M.
2016Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємстваКоробко О. Р.; Korobko O. R.
2021Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2024Маркетинговий менеджмент на ринку товарів : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняУс М. І.
2024Маркетинговий менеджмент у сфері послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняГриневич Л. В.
2020Маркетинговий менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2018Маркетинговий менеджмент: робоча програма для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівняГрузіна І. А.; Василик С. К.; Кінас І. О.; Грузина И. А.; Кинас И. А.; Gruzina I. A.; Vasilik S. K.; Kinas I. O.
2023Маркетинговий менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняГриневич Л. В.
2021Маркетинговий підхід до управління в підприємництвіПерерва І. М.; Кінас І. О.
2023Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в УкраїніБлагун І. І.; Гриневич Л. В.
2023Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентівАстахова І. Е.
2020Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємстваДзеніс В. О.; Ус М. І.