Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 193.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Relationship marketing in tourismAldoshyna M. V.; Stryzhak O. O.
2020Тренди маркетингу та менеджменту брендів у туристичному бізнесі на засадах клієнтоорієнтованої економікиНаумік-Гладка К. Г.
2020Залежність розвитку туризму від впливу факторів зовнішнього середовищаПогуда Н. В.; Івченко Л. О.; Примак Т. Ю.
2020Екологічність як базовий принцип гостинності та комунікаціїНаумік-Гладка К. Г.
2020Особливості управління брендом туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2020Digitalization forms of tourism industryTymoshenko K. V.
2020Репутаційний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняСущенко О. А.
2020Психологія економічної діяльності в умовах інформаційної економіки: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів третього (освітньо-наукового) ступеня спеціальності 242 «Туризм»Наумік-Гладка К. Г.
2020Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівняСущенко О. А.; Стрижак О. О.; Наумік-Гладка К. Г.
2020Концепція маркетингу взаємовідносин у сфері туристичних послугШеремет Д. А.