Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23603
Назва: Екологічність як базовий принцип гостинності та комунікації
Автори: Наумік-Гладка К. Г.
Теми: екологічність
сфера гостинності
комунікація
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Наумік-Гладка К. Г. Екологічність як базовий принцип гостинності та комунікації / К. Г. Наумік-Гладка // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : ІХ всеукр. наук.-практ. Інтернет конф., 20 трав. 2020 р., м. Київ : зб. матер. / Міністерство освіти і науки України, Національний університет харчових технологій. – Київ, 2020. – С.131–133.
Короткий огляд (реферат): Визначено, що принципи екологічності в сфері гостинності набувають актуальності, як додатковий фактор конкурентоспроможності. Екологічність діяльності підтверджується системами якості менеджменту та сертифікується, що формує легітимність принципу екологічності. Умови кризи, наприклад пандемія, стають фактором креативного розвитку сфери гостинності, де використовується ідея комфорту, безпеки та екологічності в адаптованій формі та підтверджується важливість цих факторів для успішної економічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23603
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наумик_4статья.pdf360,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.