Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет міжнародних відносин і журналістики
Кафедра міжнародних відносин, політичних наук і практичної філософії
Кафедра міжнародних економічних відносин
Кафедра педагогіки, іноземної філології та перекладу
Кафедра управління соціальними комунікаціями
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 13.
назад
1
2
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)
Сорокіна Г. В.
2017
Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання
Бєлікова Ю. В.
2018
Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
;
Голуб М. О.
2018
Семіотика медіатексту в контексті семантики культури. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Просяник О. П.
2015
Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимір
Бєлікова Ю. В.
2017
Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня
Сорокіна Г. В.
2017
Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в органах публічної влади
Птащенко О. В.
;
Такідзе Е. Т.
;
Цинцкіладзе А. Р.
2018
Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільстві
Сорокіна Г. В.
;
Черкашина А. В.
2017
Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної реклами
Сорокіна Г. В.
Просмотр
Автор
4
Сорокіна Г. В.
3
Зима О. Г.
2
Бєлікова Ю. В.
2
Голуб М. О.
1
Reshetniak I. O.
1
Осьмачко С. А.
1
Просяник О. П.
1
Птащенко О. В.
1
Решетняк І. О.
1
Такідзе Е. Т.
.
дальше >
Тема
3
рекламна діяльність
3
рекламна комунікація
2
PR-діяльність
2
виробник реклами
2
маркетинг
2
медіакомунікації
2
медіапростір
2
рекламна кампанія
2
рекламодавець
2
спеціальні події
.
дальше >
по дате выпуска
6
2017
4
2018
1
2013
1
2015
1
2016
Has File(s)
13
true