Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 13.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)Сорокіна Г. В.
2017Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняБєлікова Ю. В.
2018Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.; Голуб М. О.
2018Семіотика медіатексту в контексті семантики культури. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2015Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимірБєлікова Ю. В.
2017Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняСорокіна Г. В.
2017Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в органах публічної владиПтащенко О. В.; Такідзе Е. Т.; Цинцкіладзе А. Р.
2018Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіСорокіна Г. В.; Черкашина А. В.
2017Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної рекламиСорокіна Г. В.