Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 17.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Менеджмент та маркетинг туризму: робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Aldoshyna M. V.
2017Інноваційно-маркетингове забезпечення діяльності навчального закладуПочуєва О. О.
2020Стійкість ринкової стратегії фірмиВоронін А. В.; Гунько О. В.; Афанас’єва Л. М.
2014Організація міжнародної маркетингової діяльностіБурджанадзе Д. М.; Бурджанадзе Д. Н.; Burdzhanadze D. N.
2012ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВАВойткевич О. О.
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2020Менеджмент та маркетинг у галузі гостинності : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.
2021Маркетинговий підхід до управління в підприємництвіПерерва І. М.; Кінас І. О.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.