Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 4315 по 4334 из 24304 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Боргові зобов’язання як денотат грошових знаківКоннова Н. О.
2019Боротьба з контрабандою як один із методів забезпечення митної безпеки державиНайденко О. Є.; Рєзнікова Є. С.
2014БОРОТЬБА ЗІ ЗЛОЧИННІСТЮ В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ В'ЄТНАМУНгуєн Т. Х.
2013БОРЬБА С TREATY-SHOPPING КАК С ОДНОЙ ИЗ ФОРМ ЗЛОУПОТРЕБЛЕНИЯ НАЛОГОВЫМИ СОГЛАШЕНИЯМИГайдерова Н. А.
2013БОРЬБА С УКЛОНЕНИЕМ ОТ НАЛОГООБЛОЖЕНИЯ ПРИ ПОМОЩИ ОФШОРНЫХ ТЕРРИТОРИЙ КАК ЭЛЕМЕНТ СИСТЕМЫ ПРОТИВОДЕЙСТВИЯ ОТМЫВАНИЮ ДЕНЕЖНЫХ СРЕДСТВ, ПОЛУЧЕННЫХ ПРЕСТУПНЫМ ПУТЕМПетухова Н. В.
2023Бренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2012БРЕНД ТА БРЕНДИНГ У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУНегунов О. В.
2022Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компанійКозуб В. О.; Кандзюба Є. Р.
2022Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в УкраїніЛаріна К. В.; Чернишова А. А.
2020Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємстваДемченко Г. В.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2013Бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємствомГрязнов О. Ю.
2020Бренд-менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.
2018Бренд-менеджмент: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Martynenko M. V.
2023Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2022Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯстремська О. М.; Мартиненко М. В.; Небилиця О. А.
2013Бренд-стратегия инновацииГурбанниязов Д.
2013Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографіяЯстремська О. М.; Тімонін О. М.; Тімонін К. О.; Ястремская Е. Н.; Тимонин А. М.; Тимонин К. А.; Iastremska O. M.; Timonin O. M.; Timonin K. O.
2019Брендинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЧекштуріна В. М.