Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 30.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіСорокіна Г. В.; Черкашина А. В.
2020Медіапроєкт «Накипіло» як успішний досвід розбудови незалежних ЗМІІванова І. Б.
2021Умови формування рекламної стратегії телеканалуЯковенко В. М.
2021Методи виявлення фейкових новин у соціальних мережахПросяник О. П.; Головня С. Г.
2021Особливості комунікації у віртуальному середовищіСахань Д. М.
2021Роль соціальних мереж у популяризації мистецтва: поради для харківських галерейСтаркова Г. В.; Крамаренко С. М.
2021Соціокомунікативний аналіз феномену мови ворожнечі в Інтернет середовищіЧекштуріна В. М.
2022Інструменти інтернет-маркетингу для ринку автомобільних послугШершень В.
2023Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мережПідмолода С. Д.
2023Формування лояльності аудиторії за допомогою удосконалення інтернет-комунікаційКисельова А. О.