Статті (УСК) : [220] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 141 по 160 из 220
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Драматургиня Юлiта Ран про проєкт «Три лисички»Старкова Г. В.
2019Mediadiscourse as a form of linguosemiotic activityProsianyk O. P.; Tarasenko S. E.
2019Historical stage of the evolution of the theory of runic communicationChekshturina V.
2019НЕФТЕРУДОВОЗ-50М, BEST-1, КАМА: постачання ільменіту з порту Амбарли в окупований Крим (березень 2019)Яресько К. В.
2019Доставка металобрухту з окупованого Криму в ГреціюЯресько К. В.
2018Принципи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладахАфанасьєва О. М.; Кошарна В. В.; Гаража Г. А.
2018Дослідження напрямів впливу інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації та глобалізаційних процесівАфанасьєва О. М.; Кущ Я. М.
2018Фактори впливу на ринкову вартість людського капіталуЗима О. Г.; Афанасьєва О. М.; Кошарна В. В.
2018Аналіз співробітників компанії як носіїв корпоративної культуриАфанасьєва О. М.; Кущ Я. М.
2018Наукова концепція Ф. де Соссюра у світлі нових автографічних матеріалівПросяник О. П.
2019Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіаЗима О. Г.; Просяник О. П.
2019До проблеми розмежування наукової теорії, методології та філософії науки у світі діяльнісного підходуПросяник О. П.
2019Підготовка студентів до здійснення антикризових комунікацій в сфері бізнесу та державного секторуЯресько К. В.
2019Підготовка прес-офіцерів Національної гвардії України до здійснення антикризових комунікаційЯресько К. В.
2018The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate cultureZyma O.
2018Pейтингування трудового потенціалу в умовах глобалізаціїПтащенко О. В.
2018Ranking as an effective tool for quality assurance of labor potentialPtashchenko O. V.
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2018Міжнародний маркетинг високих технологій та його взаємозв'язок з інтеграцією та глобалізацієюПтащенко О. В.
2018Методологія мовознавства як базовий чинник його розвиткуПросяник О. П.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 141 по 160 из 220