Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 221-230 зі 234 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Ділові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняЛисиця Н.
2024Соціальний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г.
2024Робоча програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-наукової програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняГриневич Л.; Мірзоєв Д.; Холодний Г.
2024Інноваційні технології в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г.
2024Marketing product policy : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) levelBoiko N.
2025Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського)Холодний Г. О.
2024Introduction to the speciality : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) levelBoiko N.
2024Marketing : program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) levelUs M.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Прохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2024Development of Creative Projects and Soft Skills in Marketing. guidelines to comprehensive training for Master's (second) degree higher education students of speciality 075 "Marketing", study programme "Marketing"Kotelnikova I.