Просмотр собрания по группе - Тема бренд

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 23 по 42 из 96 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДАМИ КОЛІРНИХ МАНІПУЛЯЦІЙГолиш Т. І.
2013ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКЦІЙНИХ МЕТОДИК ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ БРЕНДАБорисенко А. О.
2023Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендівЛаріна К. В.
2012ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ АРХЕТИПІВ У ПРАКТИЦІ БРЕНДИНГУПоліканова А. В.
2018Вплив процесу здійснення покупки на конкурентоспроможність товарів брендаЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2013Економічні тексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів III та IV курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчанняРешетняк І. О.; Reshetniak I. O.
2014ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИМонаршенко І. М.
2014ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК ОСНОВА ФІНАНСОВОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПІДПРИЄМСТВАКорсунова К. Ю.
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2013Имидж организации как фактор ее конкурентоспособностиАтаев М. Н.
2019Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологійДемченко Г. В.
2017Маркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівняАлдошина М. В.; Кравцова А. В.; Алдошина М. В.; Кравцова А. В.; Aldoshyna M. V.; Kravtsova A. V.
2019Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2022Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринкахІванієнко В. В.; Ковальчук К. В.
2019Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2021Медійний інструментарій для просування автомобільного брендуЛобойко М. О.; Просяник О. П.
2013МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ФРАНЧАЙЗИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2012Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємствіМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2012ОСНОВНІ АТРИБУТИ УСПІШНОГО БРЕНДАЛитвиненко К. О.
2012ОСНОВНІ МЕТОДИ ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДАБойко А. М.