Просмотр собрания по группе - Авторы Шталь Т. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 59  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесіШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
2020Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.; Шталь Т. В.
2017Аналіз особливостей інформаційних логістичних систем управління міжнародною діяльністю підприємстваКлимюк А. О.; Шталь Т. В.
2016Аналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаромШталь Т. В.; Литвиненко В. С.
2021Аналіз теоретичних підходів до визначення сутності зовнішнього середовища міжнародного бізнесу підприємстваШталь Т. В.; Бунчикова Т. С.
2015Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахПіддубний І. О.; Шталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.
2016Бенчмаркинг как один из методов совершенствования бизнесаШталь Т. В.; Харечко Ю. А.
2017Вибір напрямку розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства авіаційної галузіШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Хохлова А. Ю.
2017Досвід побудови стратегій економічного розвитку європейських країнШталь Т. В.; Козуб В. О.
2012Еколого-економічне регулювання в контексті міжнародного досвіду та проблем глобальної конкурентоспроможностіШталь Т. В.; Штангей Н. М.
2006Комплексна оцінка ресурсного потенціалу підприємств роздрібної торгівліШталь Т. В.
2018Концепції логістичного управління торговельним підприємствомШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2018Концепції логістичного управління торговельним підприємствомШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2019Логістична діяльність торговельного підприємства: сутнісні характеристики та формалізація моделіШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2019Логістична діяльність торговельного підприємства: сутнісні характеристики та формалізація моделіШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2012Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарстваШталь Т. В.
2019Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2019Міжнародний маркетингШталь Т. В.; Астахова І. Е.; Козуб В. О.
2017Міжнародний маркетинг : практикум для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Гуржій Н. Г.
2017Міжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Гуржій Н. Г.