Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема бренд
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 21 по 40 из 94
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2016
Визначення чинників, що впливають на внутрішню мобільність студентів
Северинов О. В.
;
Єрмоленко О. О.
;
Северинов А. В.
;
Ермоленко А. А.
;
Severynov O. V.
;
Yermolenko O. А.
2013
Визнечення та моделі розробки бренда
Бурлака С. М.
2014
ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДАМИ КОЛІРНИХ МАНІПУЛЯЦІЙ
Голиш Т. І.
2013
ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКЦІЙНИХ МЕТОДИК ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ БРЕНДА
Борисенко А. О.
2023
Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендів
Ларіна К. В.
2012
ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ АРХЕТИПІВ У ПРАКТИЦІ БРЕНДИНГУ
Поліканова А. В.
2018
Вплив процесу здійснення покупки на конкурентоспроможність товарів бренда
Зубко Д. О.
;
Зубко Д. А.
;
Zubko D.
2013
Економічні тексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів III та IV курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчання
Решетняк І. О.
;
Reshetniak I. O.
2014
ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ
Монаршенко І. М.
2014
ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК ОСНОВА ФІНАНСОВОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПІДПРИЄМСТВА
Корсунова К. Ю.
2020
Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі
Ніколаєнко Д. О.
2013
Имидж организации как фактор ее конкурентоспособности
Атаев М. Н.
2019
Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологій
Демченко Г. В.
2017
Маркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівня
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Aldoshyna M. V.
;
Kravtsova A. V.
2019
Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M. I.
2022
Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках
Іванієнко В. В.
;
Ковальчук К. В.
2019
Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компаній
Шталь Т. В.
;
Козуб В. О.
2021
Медійний інструментарій для просування автомобільного бренду
Лобойко М. О.
;
Просяник О. П.
2013
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ФРАНЧАЙЗИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2012
Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємстві
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.