Просмотр собрания по группе - Тема бренд

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 40 из 94 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Визначення чинників, що впливають на внутрішню мобільність студентівСеверинов О. В.; Єрмоленко О. О.; Северинов А. В.; Ермоленко А. А.; Severynov O. V.; Yermolenko O. А.
2013Визнечення та моделі розробки брендаБурлака С. М.
2014ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДАМИ КОЛІРНИХ МАНІПУЛЯЦІЙГолиш Т. І.
2013ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКЦІЙНИХ МЕТОДИК ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ БРЕНДАБорисенко А. О.
2023Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендівЛаріна К. В.
2012ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ АРХЕТИПІВ У ПРАКТИЦІ БРЕНДИНГУПоліканова А. В.
2018Вплив процесу здійснення покупки на конкурентоспроможність товарів брендаЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2013Економічні тексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів III та IV курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчанняРешетняк І. О.; Reshetniak I. O.
2014ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИМонаршенко І. М.
2014ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК ОСНОВА ФІНАНСОВОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПІДПРИЄМСТВАКорсунова К. Ю.
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2013Имидж организации как фактор ее конкурентоспособностиАтаев М. Н.
2019Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологійДемченко Г. В.
2017Маркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівняАлдошина М. В.; Кравцова А. В.; Алдошина М. В.; Кравцова А. В.; Aldoshyna M. V.; Kravtsova A. V.
2019Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2022Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринкахІванієнко В. В.; Ковальчук К. В.
2019Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2021Медійний інструментарій для просування автомобільного брендуЛобойко М. О.; Просяник О. П.
2013МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ФРАНЧАЙЗИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2012Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємствіМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.